Bestellen & betalen

Kan ik bestellen voor mijn bedrijf en/of iets bestellen op factuur?

Deze webshop is enkel B to C ( consument webshop ). Zakelijke offertes kan je aanvragen bij info@tipsy.beer .

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.

Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?

Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je de bestelling retourneren.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is ontvangen?

We sturen je een bevestigingsmail wanneer we je bestelling ontvangen hebben. Kijk ook eens tussen je ongewenste e-mails / spam-folder indien je de bevestiging niet meteen terugvindt.

Om u de beste beleving te garanderen van onze website maken wij gebruik van cookies.

Ben jij 18 jaar of ouder?

Als je nog geen 18 jaar bent dan ben jij nog te jong om Tipsy te zijn!